Zašto, od korita dunava pravite građevinsko zemljište a skoro cela dužina veternika koja se nalazi uz nasip izvan korita dunava vodite kao poljoprivredno zemljiste (donja šuma-bez šume), koje je veoma niskog kvaliteta zbog peska koji se nalazi na 20 cm ispod povrsine.
Zašto u Sterijinoj ulici, koja je većinom već izgrađena manjim zgradama, samo par kuća, koje su stare više od 100godina i imaju više stanara, nije dozvoljen ni jedan sprat. Ti ljudi ne mogu da prodaju kuće, nemaju sredstava za obnovu, a investitori nisu zainteresovani, jer nisu dobili spratnost. Znaci kuća između dve zgrade osuđena na propast, da se vremenom sruši. To je pla'? Žali emo se na ovakav plan, dok ne dobijemo sve što i ostali
Sta cemo sa strogim centrom? Potrebna je hitna rekonstrukcija vecine,objekata u Dunavskoj i Zmaj Jovinoj! Neki objekti se moraju srusiti i napraviti iz temelja! Ovako nesme da ostane! Urusavaju ju se od starosti i vlage! Nebezbedno je ziveti,raditi,prolaziti pored istih! To je zaista veliki problem za vlasnike i gradjane!
Nadam se da ce u planu biti da se na delu Bul.Evrope (od Detelinare do autoputa) izdvoji jedan deo gde ce se dozvoliti klaster nebodera. Da se uzme cela parcela i dozvoli do 70-80 spratova.
Pa ako ima ludih investitora, sto da ne? :) Realno, najidealnije nesto za jedan mega soliter je parcela kod autobuske stanice, gde je sad zelena poljana izmedju autobuske i Zeleznickog parka.
Taman nikome ne smeta, a nalazi se na minut od zeleznicke stanice (mozes raditi u BG a stanovati u NS).
Znaci ili od kasarne do kruznog toka sa Rumenackim putem, ili cak i posle toga, "gore na Klisi".
Sto da ne? Ne treba bezati od nebodera. Ne trpati ih u strogi centar (okej, osim tog kod Zel.stanice), ali treba da postoji neki tip "zdrave konkurencije" izmedju NS i BG po pitanju nebodera, kao sto je izmedju Moskve i St. Petersburga.
Šta znači u širinu?
Ako znači gradnja na livadama i njivama po obodu grada, to znači da se prosečna dužina putovanja povećava, a to znači i više automobliskih kilometara i veće gužve. Teško očekivati da će svi koristiti bicikl ili javni prevoz, naročito po ovom zimskom vremenu.
Ne znam zašto je sporno da se grade soliteri kakvi su nekada građeni na Limanima i Novom naselju. Umesto gradnje u širinu, gde zgrada pokriva veliki deo parcele (Grbavica, Nova Detelinara, Podbara, Telep), oko solitera ostaje dovoljno površine za zelenilo i parking. Četiri gorepomenuta naselja nisu uništili soliteri već četvorospratnice, petospratnice i šestospratnice nakrcane jedna do druge.
Ovo je vec smesno kako gradonacelnik sve unapred objavljuje. Ko mari za pravila i procedure.
Investitori da ne kazem koji, se uplasili sta ce biti na izborima pa ko veli da traze da se gup usvoji do izbora. Ni oni vise ne veruju u ovu vlast. Lako ce se preorijentisati,kao i ranije.
A cemu sad zurba kad ste na vlasti od 12.09.2012.??? 9 punih godina.
Ocekujem od nas gradjana da aktivno ucestvujemo u javnoj raspravi.
Jako su nervozni.
Ko je prolalzio Radničkom ulicom mogao je videti da je ulica već sad veoma opterećena a tu će se tek graditi naročito na delu bliže Dunavu.
U broju 41 dograđuju se 2 sprata sa ludim cenama a parkinga ni sad nema a šta će biti kad se doseli nekoliko desetina automobila.
Ne znam da li se i nadogradnja reguliše planom.
"Ništa nije stalo. Sve može da se radi", istakao je gradonačelnik.
Sve rečeno.
I dok "sve može da se radi", mi ćemo se po društvenim mrežama, zgranjavati...
dok se nad dobrim delom novosadskih naselja ne proglasi moratorijum na dalju gradnju, dotle će da traje razvaljivanje novog sada.
na grbavici, detelinari novoj i staroj, podbari i dobrom delu rotkvarije više ne može da se normalno živi.
novom naselju preti okruženje nehumanih kvartova i preti mu gradnja zgrada među zgradama. limanci se kolkio toliko brane, ali ta borba će da potraje.
mora se ići u širinu.
mora se obezbediti bolji javni prevoz i sprovesti biciklizacija koliko god se to može. moralo bi se nekako demotivisati posedovanje dva ili više automobila po domaćinstvu.
verujem da ponegde i grešim i verujem da ima mnogo pametnijih i obrazovanijih glava koje bi se bolje pozabavile obim pitanjima.
samo što više od svega ovoga verujem da para vrti gde burgija neće.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Generalni urbanistički plan Novog Sada tek krajem marta sledeće godine
Autor: 021.rs
Novi Sad
•21.12.2021.
•14:29 > 15:25
Komentari 13
Alas
Radoslava Skrbic
V.C.
Neboderi
Pa ako ima ludih investitora, sto da ne? :) Realno, najidealnije nesto za jedan mega soliter je parcela kod autobuske stanice, gde je sad zelena poljana izmedju autobuske i Zeleznickog parka.
Taman nikome ne smeta, a nalazi se na minut od zeleznicke stanice (mozes raditi u BG a stanovati u NS).
Znaci ili od kasarne do kruznog toka sa Rumenackim putem, ili cak i posle toga, "gore na Klisi".
Sto da ne? Ne treba bezati od nebodera. Ne trpati ih u strogi centar (okej, osim tog kod Zel.stanice), ali treba da postoji neki tip "zdrave konkurencije" izmedju NS i BG po pitanju nebodera, kao sto je izmedju Moskve i St. Petersburga.
Nikola
Ako znači gradnja na livadama i njivama po obodu grada, to znači da se prosečna dužina putovanja povećava, a to znači i više automobliskih kilometara i veće gužve. Teško očekivati da će svi koristiti bicikl ili javni prevoz, naročito po ovom zimskom vremenu.
Ne znam zašto je sporno da se grade soliteri kakvi su nekada građeni na Limanima i Novom naselju. Umesto gradnje u širinu, gde zgrada pokriva veliki deo parcele (Grbavica, Nova Detelinara, Podbara, Telep), oko solitera ostaje dovoljno površine za zelenilo i parking. Četiri gorepomenuta naselja nisu uništili soliteri već četvorospratnice, petospratnice i šestospratnice nakrcane jedna do druge.
Dea
Na Naselju teško da mogu da zidaju zgrade među zgradama.
Prvo nema mesta, a drugo građani to ne bi nikad dozvolili.
Zbogom pameti
Investitori da ne kazem koji, se uplasili sta ce biti na izborima pa ko veli da traze da se gup usvoji do izbora. Ni oni vise ne veruju u ovu vlast. Lako ce se preorijentisati,kao i ranije.
A cemu sad zurba kad ste na vlasti od 12.09.2012.??? 9 punih godina.
Ocekujem od nas gradjana da aktivno ucestvujemo u javnoj raspravi.
Jako su nervozni.
NS49
U broju 41 dograđuju se 2 sprata sa ludim cenama a parkinga ni sad nema a šta će biti kad se doseli nekoliko desetina automobila.
Ne znam da li se i nadogradnja reguliše planom.
Novisadka
Sve rečeno.
I dok "sve može da se radi", mi ćemo se po društvenim mrežama, zgranjavati...
Vuk
Miloše zaposlio si tvoje ljude koji o GUP u nemaju veze
Milutin
Neće ni u martu.
Nebojša
x
na grbavici, detelinari novoj i staroj, podbari i dobrom delu rotkvarije više ne može da se normalno živi.
novom naselju preti okruženje nehumanih kvartova i preti mu gradnja zgrada među zgradama. limanci se kolkio toliko brane, ali ta borba će da potraje.
mora se ići u širinu.
mora se obezbediti bolji javni prevoz i sprovesti biciklizacija koliko god se to može. moralo bi se nekako demotivisati posedovanje dva ili više automobila po domaćinstvu.
verujem da ponegde i grešim i verujem da ima mnogo pametnijih i obrazovanijih glava koje bi se bolje pozabavile obim pitanjima.
samo što više od svega ovoga verujem da para vrti gde burgija neće.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H